Kızlar merhaba. Bebişim yedi aylık fakat gelişim geriliği var yani 5 aylık sayılır.Bugün ilk kez oturdu yani oturdu mu bilmiyorhm ama söyle ki bir eliyle yandan destek alarak digeriyle ayaklarını tutuyor ama iki büklüm sekilde tam dikelemiyor.Sizin de böyle olan var mıydı ? Ne zaman acaba dikleşmeye baslar. Bir süre sonra tabiki de devriliyor. Çok heyecanlandım. Cünkü cok uzun badireler atlattık atlatıyoruz da kızım mikrosefali. Fizik tedavi görüyoruz yaklasık bir aydır.