ezgk PortakalliKahve Çok teşekkür ederim. Evet mukuslu kaka tek başına yeterli değil dedi. Burun tıkanıklığını oda kuruluğu da yapar dedi. Henüz kan görmedik çok şükür ama dün akşam meme emerken huzursuzlanmaya başladı, emerken ağlamaya başlıyor ama sadece akşamları. Ben kafaya çok taktığım icin herseyi ona yoruyor da olabilirim tabi bilemiyorum. Umarım sizinde en kısa zamanda düzelir 🙏🏼
PortakalliKahve ezgk oh çok şükür, inşallah da alerjisi çıkmaz. Odayı neyle ısıtıyorsunuz bilmiyorum ama petek suluğu ya da odaya su koyup havayı nemlendirebilirsiniz 🤗 hiç evhamlanmayın gazı vardır başka bişeyi vardır sakin olun ona yormayın 🥰
MaviliMaviliMorCicek Mimomom tam tarif verirmisiniz kaç bardak su sıvıyağ felan bende yapmak istiyorum
Mimomom MaviliMaviliMorCicek tabii 1 su brdk su 1su brdk şeker Yarım su brdk sıvı yağ 2su brdk un 1 kabartma tozu 1 vanilya 1 su brdk donmuş vişne 1su bardk fındık ceviz yada badem ne istersen hepsini karıştır yolla fırına düşükte ve uzun pişir ben 170 de pişirdim 50 dk
Zeynep35_ Hhhmmmsss20 genellıkle 10. Ayda diyeti acıyorlar bızde 1 yasında denedık ama devam edıyordu nısan basında yaklasık 17 aylıkken tekrar denwywcegız
anneoldumkiben Bebegimm42 sürekli huzursuz biz tam bulamadık neye alerjisi var kakası düzelince böyle devam dedi doktor.
MaviliMaviliMorCicek Mimomom çok tesekkğr ederim canım çikolata yiyemediğimden beri yicek tatlı bişey bulamıyorum Allah razı olsun
AyzAli Knglsn 1 buçuk aydır diyetteyim inanın hiç birşey yemiyorum zeytin makarna bulgur pilavı bazen ev yapımı pekmez (dut üzüm) onlardan yiyorum hurma yeşil biber tam kan bitti gelmiyor diyorum birkaç gün sonra tekrar geliyor napacağımı şaşırdım
Knglsn AyzAli çok iyi anlıyorum.yaşam standartı düşüyor insanın bir nevi.ama inanın geçicek inşallah.zor ama çocukların sağlığı için sabretmeye değiyor.
Knglsn Bebegimm42 teşekkür ederim canım.6 ayda falan düzelmiş oldu.gerçi doktor hala temkinli.dikkat et diyor
Knglsn AyzAli tam zaman hatırlamıyorum ama fazlasıyla uzundu.hatta sıkı diyetime rağmen kesilmeyince doktor kolonoskopiye gönderecekti polip olabilir mi diye ama biraz dah beklemeye karar verdik
Knglsn Bebegimm42 yani ne zamam düzene girer bilmiyorum çünkü bizim hiç düzenli değildi.çapraz alerjenlerde etkiliyordu muhtemelen