[silindi] Hanımlar oğlumun kulağı ağrıdığı için saglik ocağı ONADRON SİMPLE kulak damlası verdi kullanan varmi prospektusunde 2 yaş altı kullanmamalı yazıyor
GoGirl [silindi] bazen bu sekilde yazsa bile kullanilabiliyor daha once baska ilaclarda basimiza geldi ama bunun icin bilgim yok.kulak agridigi zaman aslinda en guzeli kbb ya da cocuk doktoruna gtmek kulak enfeksiyonlari onemli oluyor gecmis olsun
Circassian_ [silindi] cogu ılacta bu ıbare vardır cunku ılac statusunde bunu belırtmelerı gerekır. Pedıatrık ılac ve takvıye edıcı gıdalarda bebekler ıbaresı bulunur fakat ılaclarda bulunmaz
[silindi] GoGirl çocuk doktoruna götürdüm boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi kullandık geçmedi sağlık ocagida ONADRON SİMPLE verdi 2 yaş altı kullanmamalı yazıyor Du veremedkm
Circassian_ [silindi] muayene sonucu verdılerse demek kı sorun yaratacak bır sey degıl. Kullanın ya da kullanmayın dıyemem. Doktorunuza danısmalısınız suphenız varsa
[silindi] Circassian_ yönlendirmek istememekte çok haklisiniz sorun olsa vermezdi dediğiniz gibi içimi rahatlatmak amacı ile sormuştum buraya kullandım şuan inşallah sorun olmaz 💜🌼teşekkür ederim