Merhaba anneler bır sorum olacak oğlum 7,5 aylık şimdi calısmaya başlasam 7 de evden cıkıcam 7 gıbı evde olsam 12 saat evde olmayacagım ..yol, gıdış ,geliş fılan . Bebegıme kaynanam bakacak . E halıyle sureklı onu gorecek nasıl bır yol ızlemem lazım cok kafama takıyorum. bazen emzırıyorum bazen mama verıyorum nasıl yapmam laZım benı aydınlatın lutfen. Bıde dogdugu gunden berı ben bakıyorum tum ıhtıyaclarını huylarını ben bılıyorum . 4 4 luk bakacağına emınım ama korkuyorum benı unutur mu ya da ılerde bı sogukluk olur mu bana karşı bebegımde .. teşekkür ederim