Bebeğim 5.5 aylık. Uykusu olduğunda ve sıkıldığında alnını gözlerini kaşıyor. Ama feci şekilde. Ellerine eldiven takıyorum uyuturken, yoksa alnını kanatıyor :( 3 gün kuralı ile tadimlar ypyrz, ama alerjik değildir diye düşünüyorum çünkü kizariklik vesaire bir belirti yok, huy gibi.. doktora da danışaccagim rutin kontrolde. Size sormak istedim. Bir öneriniz var mı.. egzama olabilir mi.. teşekkürler