aytiii Tsksn-gns-27 ben 6 aylıkken az az vermeye başlamıştım hem bağırsaklarını yumuşatsın hem de grip falan olmasın diye
Gunes55 Tsksn-gns-27 ben kahvaltilarda verebilir miy dedim 8 aylikti 1 yasindan once bitki caylarini onermiyorum dedi drumuz. Bekliyoruz
Canann38 Tsksn-gns-27 1 buçuk aylıkken çay kaşığı ucuyla vermiştim 1 güne düzelmişti Sağlık ocağını arayıp sormuştum napabilirim bebeğim grip oldu diye ıhlamur ver çay kaşığıyla demişti