Azsekerlikahve Oğlum sünnet olduğunda bir gaflete düşüp (doktor önerisi ile) fitil vermiştik, ağrısı, acısı için. Ama hiçbir işe yaramadığı gibi aşırı gaz yaptı, bağırsak sistemini bozdu, bildiğiniz karın ağrısı yaptı bence öyle çok ağladı ki yavrum 😌🥺 Tövbe ettim ben bir daha fitil vermem heralde çooook gerekmedikçe. Bence kafanıza göre sizde vermeyin üstelik canı acıyor belli ki ağladığına göre 😢