Furug benimki de hazır sanırım bezi kuru kalkıyor her sabah, pantolonunu cıkarıp ,zıbınının cıtcıtını açıp bezini çıkarıp öylece koşturuyor, yapmadan söylüyor büyük tuvaletini ama okullar açıldı artık mecbur haziranı bekliycem. Hayırlı olsun sizin kolayca halledersiniz umarım