Sevdamavi Kızçeler dokuz günlük bebişim sag gözünde çapaklanma var zor açıyor gözünü doktorun dediği gibi ılık makyaj temizleme pamuguyla siliyorum ama coğaldı yarın doktora soracagım çözümünüz ne oldu sizin?
ssvannesi Sevdamavi küçük bir krem var. Çok iyi geldi benim bebeğime. Ama doktor daha iyi bilgilendirir tabii
Meltem37 Sevdamavi ayni sorun bizdede var canim bizde ayni temizliyoruz numune alindi bisey cikmadida sukur
sut_kuzusu Sevdamavi bizde de var ilk doğduğunda doktora gösterdik bişey yok zamanla geçer demişti öyle de oldu
Dkk Sevdamavi aynı şeyi yaşadım bir kaç aylıkken. 2 ayrı doktor 2 ayrı krem kullandım. Islak pamukla sildim anne sütü ile sildim kaynamış su ile sildim vs vs gel arttı . Sonra bir gün musluktan akan ılık su ile elimle yıkadım üstünde kağıt havlu ile sildim . O gün bitti 🙄🙄
Dkk Sevdamavi bence önce musluktan akan ılık su ile direk yıkayıp kapıt havlu ile silmeyi deneyin. Anne sütünü doktorlar önermiyor ki bizde işe yaramadı.
Sunabay Sevdamavi çayın demiyle ılık haldeyken yüz temizleme pamuklari var onunla sil iyi geliyor .ben ilk zamanlarda normal pamukla sıliyordum sonra temizleme pamuguyla sildim 4. Aymizda geçti şükür .inşallah gecer
ebrucar1 Demli çay ve anne sürmüştüm pamukla ben canım. Bide gözden buruna doğru yuvarlak hareketlerle masaj yapabilirsin
Tugce_simsek Canim bizim de vardi ben her gün ilik suyla pamuğu ıslatıp siliyordum ve gunde 3 yada 4 defa masaj yapıyordum gozun o bölgesine masaj yapılıyor
ZeynepSe Sevdamavi bizde de çok vardı 3 ayrı damla kullandık her şeyi haptık bir ara geçti sonra geri oldu 2 buçuk aylık falandı tamamen bittiğinde kendiliğinden geçti her sabah kapalı uyanıyordu
Balyanak341522 Terramiycn kremi çok çok iyi geliyor daha bir kez sürdüm uyurken kirpik diplerine gezdiriyorsun kremi ellemeden . Hemen geçirdi