Yusufandmom Gebelikte 6mm böbrek pelvisinde büyüme var demişlerdi doğunca doktora gösterin demişlerdi şu an bebeğim 20 günlük anca kendimizi toparladık doktor için 40 ın çıkmasını mi bekleyim yoksa şimdimi gitmeliyim bilgisi olan var mı
bebekzeynep Yusufandmom bebeğinin idrar yapma durumu nasıl bunu ve iştahı nasıl takip et canım bunlar iyiyse kendini toparlyana kadr bekleyebilirsin.ama çokta ihmal etme benim kızımdada vardı 10 günlükken baslamstk biz kontrollere