Arkadaşlar 6 ay 23 günlük bebeğim var. Ek gıdaya geçtik ama hevesim kalmadı resmen. Ne yapsam ağız kilit sıkı sıkı 🤭🤣 ne aşırı açken ne de tokken veriyorum böyle arasında deniyorum yani. Ama yok lezzetli de olsa yemiyor. Sadece tattırabiliyorum. Doktor artık günlük en az bir çay bardağı kadar yemeli dedi ama maalesef almıyor. Nasıl yapsam geçer mi ?