BiberciMoms ben mama vermiyorum, emziriyorum ancak ek gıdaya da başladım, doktorumuzun yönlendirmesi üzerine günde 2 kez sabah ve akşam olmak üzere ek gıda alıyor. Burada şu kadar yesin gibi bir limit koymadı, her çocuk farklıdır, doyup yemek istemezse zorlamayın dedi. Bunun dışında yine 2.5-3 saatte bir emmeye devam ediyor. Gece de bir ara neredeyse 2 saatte bir uyanıyordu bu hafta daha iyi, sadece 2 kez yaklaşık 4 saatte bir uyanmaya başladı. Uyandığında da genelde bir memeyi tam emiyor, diğerini bitirmiyor sağmak durumunda kalıyorum. Ama dediğim gibi her bebek farklı oluyor, kimisi daha sık uyanıyor, bazı şanslı annelerse bebeğim tüm gece uyur diyebiliyor :)