Devrinkadini Başlıktan da anlaşıldığı gibi e bebekten alıyordum kziimin mamasını sma 2optipro ama bitmiş hiçbir şekilde yok yani eczanelerle mi anlaştı bunalr ya çok pahalı eczanede Trendyola da güvenemiyorum napican bilmiyorum
Ebruli64 Bend Devrinkadini bende ayni sorunu aptamilde yasamistim.. bi anda hic bir yerde mama yoktu saka gibiydi resmen. Ama galiba zam gelicegi zaman sakliyolarmis diye duydum🤷🏻♀️ Hatta bi marketde esim bi kutu mama bulmus kasiyer sasirmis nerden buldunuz fln diye
annesinin_kizi Devrinkadini hepsi burada dan alıyoruz bazen e bebek ten uygulama üzerinden sipariş veriyoruz