1prensannesi34 Kızlar bebeğim 11 aylık kakasını böyle top halinde oluyor sebebi neden oluyor sert ve top şeklinde anlamış değilim
Mom104 1prensannesi34 Kabız olmuş 🙄 Bol sıvı tüketin, buna ek bol bol lifli gıdalar yedirin, kayısı kurusu gün kurusundan hoşaf yapın ya da eline verin ufak ufak kendi parçalayarak yesin
Mayisannesi34 Az su içiyorsa olabilir canım kızımda öyle olmuştu 😊 alıştırma bardağı alınca su içmeyi de sevdi 🌺
1prensannesi34 Mayisannesi34 evet su içmek istemiyor zorla içiriyorum ama yaparken ıkınıyor zor yapıyor 😞
Mayisannesi34 1prensannesi34 benim kızımda öyleydi kabız değildi her gün yapıyordu ama çok zorlanıyordu. Su içirmeye çalış canım 😊