Merhaba biz de 12 Haziran doğumluyuz. 7 dişimiz çıktı. Emekliyor, koltuklara tutunup kalkıyor. Alkış yapıyor. Annii falan sesler çıkarıyor sürekli ama ben bilinçli söylediğini zannetmiyorum. 9 kiloydu en son. Ama bana kilosu az gibi geliyor. Zayıf gibi. Çok iştahsız bi bebek. Ek gida nerdeyse hiç almıyor. 3700 doğmuştu.