Balkizlarim Dilcem28 normal yani ilk defa görünce o tepkiyi vermesi bide koronadan dolayı kimseyi görmüyorlar 🌸
Mom987 Dilcem28 Normal bu gelişim bir parçası oğlum 2 3 ay kadar yabancıları şimdi alıştı merak etmeyin geçiyor şimdi her insanla ilişki kurmak istiyor😊
arimbalim_248 Dilcem28 benimki 6 aylık kucağımda markete girmeye hasretim yabancı ses yüz görünce duyumca basıyor çığlığı susmamaya
gozdesh Dilcem28 benim bebeğim de aynı şekilde birkaç hafta sürdü bitti. Yabancılama dönemi deniyormuş ağladığı kişiye sadece anne veya baba kucağındayken uzaktan alıştırmak gerekiyormuş zaten 10-15 dk içinde alışıyormuş.