Dryzkl Kullanmış olduğunuz anakucağı oylarsanız veya başka bir öneriniz varsa çok sevinirim çok acil lazım 😌
BenDeniz Dryzkl kraft 2 in 1 kullandım kısa bi süre tabsiye ederim postlarımda resmi var. Satıyorum hatta
Deletedmom5284 Dryzkl bondigo asla alma ben kullandım berbat, kraft 2n1 aldım o zaman 1100 tl idi şuan indirimde bence kaçırmayın müthiş birşey beşik kullanmadım hiç geceleri onda uyudu
Csknozge Dryzkl bizde bagi dastana aldık ama hiç kullanmadım büyük umutlarla almıştık hatta ama durmuyo bebeğim 1 ay bile olmadı kutusu garantisi herşeyi var eğer ilgilenirseniz
AysMom 4 moms kesinlikle tavsiye ederim resmen kurtaricim. Bagi dastana vardi onu sevmedi. 4 moms cok seviyo onda durmayi sifirlari pahali ama ikinci elde uygun satanlr bi bakin derim bende 2. El aldim 4 aylik oglum hep kullandik. Tabi her bebek farkli☺️
om_er_im34 Benim kullandığım baslik etiketlerini kaldırmasını neden öyle bisey yapmaya gerek duydunuz acaba
Dryzkl @Deletedmom5284 gün içinde uyanıkkende üstünde sakin kalmasını sağlıyor mu peki benim kızım hep kucak istiyor o yüzden istiyorum
Deletedmom5284 Dryzkl evet ben hep onda büyüttüm kızımı işimi gücümü rahat gördüm ama hiç sevmeyen aldığı gibi satanlarda var
nazlieylul Dryzkl 1300tl dolap uyg var garantisi devam ediyor herşeyi tam kutusu duruyor. Leke yırtık yok yrni alınmış gibi gördüğünüzde zaten anlarsınız