Ilk aylar mecbur öyle oluyorlar ya kucakta gezecek ya emecek başka alternatif yok yani ilerde düzeliyor ben 5 ay kucağımda taşıdım öyle yemek yaptım iş yaptım sonrasında bıraktım yere şuan 9 aylık adım atıyor yeni yeni kucağıma bir emmek için geliyor 🥰 Zamanla herşey düzeliyor anın tadını çıkarın 🧚♀️