Hanımlar 6 günlük anneyim doğumdan önce başladım göğüs ucu kremine ilk 3 gün bebeğim memeyi tutamadı memeler şişti biraz problemler yaşandı son 2 gündür falan yeni yeni tutuyor memeyi bugün fark ettim göğüs ucum çatlamış çok ince bir kanama oluyor bazen emzirmeye başlarken bı hayli acıyor Allah’tan bı iki dk ya hafifliyor şuan çok kötü durumda değil ama gittikçe kötüleşir diye korkuyorum yaşayan var mı önerisi olan