Slm kizkar dünde açtım postu kimse cvb vermedi net cvb alamadm kızım 3-4 günden beri sesi kısıldı çatallı gibi kaba şeklinde grip olmuştu ama gribi geçti sesi hala düzelmedi bide kızım meme mama şeklinde gidiyoz uyurken veriyim mamayı uyanikken veremiom reddettiyor aventin biberonu nu kullaniyom almıyor diyet mamasi yüzünden bjberondan tiksindi yavrum şimdiki mamamiz çok iyi geldi ama biberonu tutturamiom