ilkgozagrimm özelde yapmıyorlar sanırim. Çünkü bizim doktorumuz ozelde. Tüm aşıları özelde yaptırdık ama bu yoktu. Sağlık ocağı aradı birkaç hafta önce yaptırdik. Geçen hafta doktorumuz da kontrolümuz vardi. Çok sevindim aşı bulmanıza şu an hiçbir yerde yok dedi. Olsaydı zaten hastaneden bilgi verirlerdi bize