ugursuzsafiye çift kat maske ile emzirdim herşeyiyle ilgilendim çok şükür bebeğime bulaşmadan atlattım. Evde 4 kişi koronaydik ama bebeğime bulaşmadi. Bu arada bende ilaç kullanmadım kullansaydim emziremicektim . İlaç yerine bol vitamin su ve beslenme 👌
bas ağrısı, üşüme ve titreme, kemik ağrısı. Bir kaç gün sonra ise tar ve koku kaybı. Kasım ayında olmuştum hala tam anlamıyla koku ve tat alamıyorum 😕