eymeninannesi3 ben artık bu dünyadan o kadar bıktım ki. Haberleri okudukça hayattan soğuyorum, bu kadar da olur mu diyorum. Yoruldum bu haberleri görmekten. Çocuğumu koruyamayacağımı düşünüp psikolojimi bozuyorum. Kimseye de anlatamıyorum derdimi, kimse söylesem abartıyorsun diyor. Ya çocuğuma birinin dokunmasından zarar vermesinden korktuğum kadar hiç bir şeyden korkmuyorum. 92 yaşında insana bile tecavüz ediliyor ne olacak bilmiyorum. Yaşamak bazen çok ağır geliyor.