Beni. Bebeğimde 5 dakika anca emiyor. Bende diyorum doymuyordur cok az emiyor diye ama kilo alımı normal. Bu yüzden takmıyorum süresini. Zaten doyduğu zaman cekiyor kendini ağlıyor. Huysuzdur kendileri. Tekrar emmeyi kabul etmiyor. 4.5 aylik olduk hala 2 saatte bir emeriz. Acıktıginda aranıyor zaten. Takma kafana sütün varsa kendinden de bebekte de emin ol doyuruyordur o karnını. Bebekler 4. Aydan sonra doymayı öğrenirmiş. Bu yüzden doyunca bırakırlarmış.