Dilos01 canım benim kızda 5-7 dk arası emerdi o aylarda, emin ol doymasa aç olsa çok ağlardı. Sizin yemeğinize meraktan saldırıyordur ne yiyonuzz anneee diye😍. Ama eğer kilo alımı normalse hiç takma kafana kuzum, kilosunda bi azalma görseydi doktorunuz bence aralarda mama da ver derdi🤷🏻♀️ Ben kendimden örnek vereyim, ben hep emzirdim ama bazen doymadığını hissettiğim zamanlar oldu hiç düşünmedim aralarda golden goat marka keçi sütü mama verdim. Bi zararını görmedim en azından içim rahat ediyordu doydu diyordum. ♥️