SILACINAR Ağlaması ve memenizde kalmak istemesi açlığından olmayabilir. Tamamen dünyaya adapte olmaya çalışırken tek bildiğinin sizin kokunuz olmasından ve ona ihtiyaç duymasındandır. Çişli ve dışkılı bez sayısı az değilse, kilo alımı hakkında doktor düşük, riskli, kilo almalı vs demiyor ve yolunda gidiyorsa aç değildir. Verdiğiniz oran şu an için fazla bence. Yani anne sütü alsın istediği kadar ama üzerine ek olarak birde mama gelince ağır olacaktır.