Elciin Merhaba annelerim size bir sorum olucaktı 7 Ay oldu doğum yapali. Nasip olursa obur aya spiral taktırmak istiyorum ama aynı zamanda korkuyorum tekrar hamile kalır miyim diye kullananlar var mi aranızda memnun musunuz
Ozlemberkay Bn kuldim dogum ypatim iki ay sonra taktim suna oglum 5 aylik 3 aydr takmisim ilk balsarda degilde bn sidmi cok zorlaniyorum siritm agriyo rahmim vajinam heryerim