Merhaba arkadaşlar
4 aylık benim bebeğim son zamanlarda çişini çok yapmıyor günde 2 yada 3 bez değiştiriyoruz. Kakasını da yapamıyor bazen 2 gümde aylık kilo alımı 550 gr sizce normal mi. Kabızlık sorunumuz vardı şimdi de çişini de yapmıyor. Sizce doymuyor olabilir mi?