YldrmBytkn Kesinlikle ben gerildiğim zaman daha çok zıtlaşıyorum ama artık elimde değil engel olamıyorum. Yüzümde uyuşma, dişlerimi sıkarken buluyorum kendimi. Bugün sadece tek yedirebildiğimiz üçbuçuk kaşık meyveli yoğurt saat 3 falandı oda zorla. Neler hazırladım yok yemiyor. Hani hiçmi açlık hissi yok, ne bilim bu kadar uzun saat nasıl dayanıyor yine hiçbişe yemeden yattı. Aç olduğu içinde gece çok uyancak.