Ebrutoprk Kızlar 2 yaşında kızım sürekli bir çığlık halinde ne yapsam anlamıyor oyun bile oynasak memnun kalmıyor ağlıyor çığlık atıyor bunu nasıl geçer ne yapmam gerek şaştım kaldım
tubbaaa Ebrutoprk 20 aylık olduk bizde oldukça sıkıntılı geçiriyoruz hep kucak istiyor benle oyun istiyor oynuyorum bırakınca ağlıyor iş güç yaptırmaz oldu akşama yemek bile zor yapıyorum bazen 😏
ElmaliTurtamm Ebrutoprk geçmez galba😃 2 yaş biter 3 yaş gelir böyle böyle devam eder benimkide deli gibi bazen durduk yere çığlık atıyo😃bağır kızım daha çok bağır diyom inadına dahada çok bağrıyo😃
kubraanne Ebrutoprk benim kızda öyle 2 yasında istedigi bisey olmasin saatlerce bagirir aglar herşeye mızmızlanması buara biraz duruldu gibi gibi aman allah bozmasın😓
210796 O daha 2 yasdami?😕ben 2 yasa kadar oldugunu dusunuyordum🤦♀️oglum 17 aylik bazen oyle oluyor bagiriyor agliyor falan😒
Biscolataerkegim tubbaaa Benim oğlumda öyle beni bir yerde oturur görmesin 😏 Oturduğum yere gelip elimden tutuyor evin içinde deli danalar gibi zıplıyoruz şaka gibi 😀 Bazen bilerek kalkmıyorum koltuğa çıkıyor popoma ayaklarını dayayıp beni koltuktan aşağı itiyor kalkayim diye😂
YouTube Al bendende ayni oğlum sürekli herşeye ağlıyor bı ev temizletmiyor bişey söyle ağlıyor bide sadece süt içiyor
tubbaaa benbirogretmenanne büyüdükçe geçer geçer diyenler şimdi sözümü aldım diyorlar 😅 Allah yardımcımız olsun 😍
tubbaaa Biscolataerkegim ahahahe yaaaa yerimmm ♥️♥️ bizimki o levellere gelmedi daha aman Boyle iyi o zaman 😅😅