mutlukalp21 Kızlar doğum yapalı 50 gün oldu kanamam bitmedi geçen hafta lekelenme gibiydi. Şimdi aynı adet gibi gidiyor. Normal mi. Acaba lohusa kanaması bitmeden tekrar adet mi oldum böyle bir durum yaşayan var mı?
mutlukalp21 Mom987 korktum bende rahim toparlanmayinca falan olur yazıyor nette. Adettir inşallah. Normalde adetim ağrılı olur ağrı falan yok çok şükür.
ErkekkAnnesii mutlukalp21 benimde çok ağrılı geçerdi ilaçsız duramazdım duvar yumrukladığımı bilirim maşallah doğumdan sonra geçti ağrım yok artık annem demişti doğumdan sonra geçecek adet sancın diye öylede oldu şükür
Mom987 mutlukalp21 Bende hemen olmuştum kanamam 40 gün sürdü 43.Gün adet oldum. Büyük ihtimal adettir
mutlukalp21 ErkekkAnnesii ay inşallah hep böyle olsun çok zor adet sancısı da bende de vardı belki benimde geçmiştir 😇