Hndnyldz Mrb kızlar 2 gün önce doğum yaptım ama bebeğim küvezde beyaz kan oranı baya düşük çıktı şuan beyaz kan veriyorlar biraz yükselmiş istenilen doza gelince vermeyi bırakacaklar tekrar düşecek mi diye izlemeye alacaklar böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba?
Ozlemberkay Hndnyldz allh bir an once bebegine kavusmayi nasip eder inslahhh bu hayrli gunde dualrimiz kabul olur insalh bi bilgm yok
Zehraanne Benim de bebeğimde benzer bir durum oldu kırmızı kan yoğunluğu vardı beyaz kan takviye ettiler on gün küvezde kaldı çok şükür şimdi 5 aylık ve hiç bir sıkıntı yaşamadık zaten doktor da tedavi bitince her şey normale dönecek demişti. Hatta benimkinin şekeri de düştü ve emme refleksini kaybetti baya zorlu günler geçirdik ama dediğim gibi geçti. Sanki de geçecek inşallah dua edin ve güçlü olun bebeğinizin sütünüze ihtiyacı var onun için yapabileceğiniz en güzel şey sütünüzü sağıp stok yapmak çünkü birkaç gün sonra süt isteyecekler sonra da emzirme için sizi çağıracaklar sonra da inşallah sağlıkla bebeğinizi alıp evinize döneceksiniz. Ben tecrübesiydim etrafımda yaşayan yoktu ve çok korkmuştum aşırı üzüntü ve stresle sütüm çok azaldı şimdi olsa asla o kadar yıpratmazdım kendimi bebeğime süt verebilmek için ☹️ Çok geçmiş olsun Rabbim tez vakitte şifa versin inşallah 🙏🏼