MuMuBu merhaba kızlar 11 aylık bebeğim var. doğumdan 8 ay sonra adet gördüm iki ay düzenliydi ama bu ay 7 gün gecikti. böyle durum yaşayan var mı hamile olabilir miyim🙄
MuMuBu Hant kaba insan doğum sonrası böyle düzensizlik yaşayan var mı yaşayanlara sordum senin gibi kabalara değil
Hant MuMuBu saat başına senin gibisi düşüyor foruma . Bir de hamilemiyim diye doruğu üzgün işareti koymuşsun. Hamile kalabilmek için bir sürü insan doktor sırası bekliyor . 1 hafta geçmiş hamile miymiş biz nerden bileriz sizin gibi cahil olacağıma kaba olmayı tercih ederim.
Minikbimelek @MuMuBu canım ben de ilk aralık ayında oldum kızım 10aylıktı sonra ocakta bekledim olurum diye olmadım 4-5gün gecikince test yaptım negatif çıktı sonra taa şubat ayında oldum yani 2 ay olmadım düzensizlik oluyor yani
MuMuBu Hant uf bi git başımdan bilmiş.cahilsem sanane koydugum emojiden sorduğum sorudan git kültür sayfalarında makaleler oku sen böyle kafaya takılan her sorunun soruldugu bi platformda dolanma.
Hant MuMuBu zaten sana daha fazla pirim verme niyetinde değilim zira forumda da yazdığın yazının içeriğini ciddiye alıp cevap Veren insan sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Herkes her şeyin farkında 😉
Durununannesi2703 Hant biraz kırıcı olmadınız mi? Belki bu annemiz bunu dert edinmiş ve paylaşmak istemiş, üstelik bugün bizim günümüz, kadınlar günümüz.. Birbirimizin düşmanı olmayalım 🌸
pattisanne Ben 6 ay önce doğum yaptım 10 gün gecikmeli adet oldum hatta o kadar korktum ki test bile yapmıştım. Eğer korunuyorsunuz muhtemelen mevsim geçişlerinden dolayı gecikiyorsunuzdur.
Yasmincrn Bende aynı durumdayım test yaptım negatif çıktı mevsimlerden dolayı galiba. Yinede Bi test yapın içiniz rahatlasın.
MuMuBu Yasmincrn üç gün önce test yaptm negatif çıktı ama yinede tedirgim oldm inşaAllah mevsim geçişlerindendir 🌿
Mehtaponurs MuMuBu hahahaha bende ayni problem yaşıyorum şuan uyku tutmuyor gecikmede 8.gune girdim lekeleme var bekliyorum belki sabaha regl olurum ya da olmamak…