Bebeğim emerken 3 gündür boğazına süt kaçıyor ve nefessiz kalıyodu doktora götürdük ve yapılan kan değerleri kan gazı satürasyon sonuçları gayet temiz çıktı emerken çok ses çıkarıyor ve aşırı zorlanıyor bunun sonucu boğzına kaçırıyor biberon verirkende korkuyorum çok doktor laringomalazi olabilceğini söyledi emin olmak için KBB doktorun görmesi gerek aksi halde yoksa öyle bişi göğüs hastalığından kaynaklı yada kalp ile ilgilidir dedi ve bütün moralim alt üst oldu uyurken uyanıkken sırt üstü yan herhangi bi sorun yok nefss alıp vermedi o sesi sadece emerken çıkarıyo ve nefessiz kalıyo sütümde tazikli geliyo bilmiyorum kafam çok karıştı