Kizlarr bi akıl verin lütfen. Kızım 6 aylık oldu doğduğundan beri mama iciyo ve anne sütü alıyo. Ben işe erken başladım yari zamanlı çalıştım. Bu hafta tam güne basliycam kızım ek gida tadimlarina başladıktan sonra mama icmek istemiyo. Nasıl doyacak yarıai agzina yarisi boşa gidiyo. Saat 4 kadar nasil olacak cok moralim bozuk. Kaşık biberon alsam işe yarar mi ki 😭😭😭