Oğlum iki ay iki günlük alerjik bir bebek ve sadece mama ile büyüyor. Bugüne kadar mamayı hiç reddetmesi olmadı dün geceden beri mamayı içiremiyorum. Sabah mamanın içine pekmez koydum yok yine içmiyor😢 alerjik bebek olduğu için piyasadaki diğer mamaları da alıp deneyemiyorum. Raporumuz olduğu için 28 kutu dün aldık eczaneden. Elinde Başka marka mama olan anne benimle bir kutu takas edebilecek olan var mı? Belki sizden geleni içer diye deneme amaçlı istiyorum
Bendeki mama neocate