Hanımlar merhaba 4aylık bebeğim var ve doğduğundan bu yana sadece anne sütüyle besleniyor. Sezeryan Doğum yaptım mecburen sonrasında hiç regl olmadım. Bırkaç gündür mide bulantısı yaşıyorum hamile değilim. Şiddetli öğürmeler başladı doktora gidemiyorum bazı sebeplerden dolayı bunu yaşayan var mı? Doktorunuz hangi teşhis koydu