Ftm_knz cicekannesiii hepsini bi arada vermen pek doğru değil yediklerini dikkat et benim kide kolikti çok şükür 3. Ayına girdi ve nerdeyse bitti. Ama tabi benimkinin süt ve süt ürünleri alerjisi vardı
cicekannesiii Ftm_knz aslinda araya zamn koyarak veriyorum ama pek bi etkisi yok sanirim doktor da 3.aya duzelir dedi insallah oyle olur😊
Ftm_knz cicekannesiii birde mommys bils gaz damlasını dene derim hem bitkisel biz onla rahatladık. Cok etkili hem .