Kizlar 3 ay 19 gunluk kizim var Allah hepimizinkini bağışlasın dilerim.. kac saat uyuyor sizinkiler merak ettim benim ki 2.aydan beri utku rutinimiz var aksam 8 de uyuyup gece 12 de emzirmek icin kaldırıyorum uykusunu bölmeden doyurup yatırıyorum sonra kendisi 4 ceyrek de kalkıp emmek istiyor birde gune 7 de başlıyoruz lakin 8 30 da ilk sekerlemesini yapiyor 45 dk sonra aktivite filan derken 10 30 gibi tekrar uyumak istiyor en uzun uykusunu 10.30 ile 13.30 arasi uapiyor yani 3 saat uykuda kalıyor uyandırıp alt bez kontrolu emzirme derken zorla 15 e kadar tutuyorum tekrar uyumak istiyor 17 e kadar minik minik sekerlemeler halinde uyuyor yine kaldırıp oynuyoruz falan rutinlerimiz yapip saat 20.00 kadar zorla tutuyorum yine uyumak istiyor ben mi xok uyutuyorum normal mi doğrusu uyanınca da inanilmaz keyifli ama merak ettim aydaş bebisleri ❤🥰🥰