Atahaninannesi Yürüteçlerin sağlıklı olmadığını duymustm ancak yine de almak istyrm .. Kullanıp da zararını görmeyen var mı? Ya da nasıl zarar gördünüz.
Mommibi Atahaninannesi parmak uçlarında yürümeye alıştı benim bebeğim yürüteç bırakınca düzeldi.yürüteç kullanmasaydım belkide daha çabuk yürürdü
Anaogul Atahaninannesi bende çok araştırdım çok okudum ama eskilerin hepsi kullanmış mantığıyla bı cesaretle aldım 6 aylıktan itibaren kullanmaya başladı oğlum çok uzun süre kalmamak şartıyla koyuyorum mecbur iş yaparken felan iyi oluyor
Aybk_66 Bem kizimda grmedim ama oglumada 5 dakika koyup geri aliyorum bez xegstirirken dikat ettim ayarlari yukari cikiyo fazla koymamakda yarar war erkek cocuklarinda