Mom081 Arkadaslar dr bebegin tahlileri enabizdan bakabilirsin dedi eve geldim kendi e nabizima girdim bebegimi göremedim nerde yaziyor cocuk bolumu varmi
_tospikannesi Mom081 uygulamadan değilde googleden e nabıza giriş yapınca sol üstte cocuklarım yazıyor oradan bakabilirsin canm
Almirayildiz Mom081 bende göremiyorum ama eşimin e nabızında cıkıyo cnm eşinin e nabızına girip bakanilirsin
Mehtap26 Mom081 sağ üst köşede çocuk resimi var oraya tıkladığınız çocuklarınız yazar ama eşlerin birbirlerine onay vermesi gerekiyor ordan görebilmeniz için