urazinannesiii RaziyeNu böylesi doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama ben de senin söylediğin gibi yapıyorum canım
pervin_t RaziyeNu ben ilk yaptığımdan beri eğer çaydanlıkta kaynarsa su kenarda önceden hep kaynamış soğuk su bulundururum ondan dökerim üzerine öyle ayarlarım ısısını.yalnış mı yapıyorum yoksa 🥲🥲
Busrabektas RaziyeNu Mama suyunu 10-15 dk kaynatıp ılıtıp termosa koyuyorum mama icin hazır sıcaklıkta oluyor 2-3 mamalik su çıkıyor zaten tekrar soğut tekrar ısıt zaman kaybı
Smryna RaziyeNu valla canim bunun için özel bisey yazmamışlar,dogdugundan beri o şekilde veriyorum. Çok uzun saatler kalmadığı sürece sorun olmuyor,gidip de ertesi günün mamasını su eklemiyoruz ki yani
Betul055 RaziyeNu kaynamış soğumuş suyum kenarda durur termosta da sıcak su bi sıcak bi soguk su at mamayı devam valla en kolayı bu 🤞
Hant RaziyeNu ben termos sen koyuyorum sıcak suyu uzun süre soğumuyor yeniden ısıtmaya gerek kalmıyor