Kizlar merhaba sizlere bişey sormak istiyorum. 9 aylık oğlum var saçları çok uzadı kestirmek istiyorum. Ama bazıları 1 yaşından önce saç kesilmez iyi değil eğer kesersende kesilen saç teli kadar altın yapılması lazımmış. Bazılarıda kesilir sünnettir bu diyolar. Sizce hangisi doğru ne yapayım kestireyimmi yoksa 1 yaşına kadar kalsın mi???