Regen çok şükür hemşireye yönlendirdi sumukleri çıkardı kızım sizin de bilginiz için teskkrler bu arada serum fizylkj dokundumu acaba bebegime öyle böyle değil çok fışkırtarak kustu 100 cc içti hepsi çıktı kolu bacağı heryeri battı bu kadar kusması normal mi mama ılık geldi çantadan çıkarttım:(((