Bebeğim doğduğundan beri kundakta uyuyor yoksa elleriyle vs kendisini rahatsz ediyor.
Fakat 2 ay sonra yani 4 aylıkken uyku eğitimine başlayacağım o yüzden kundagi birakmak istiyorum ama bugun butun gün tek elini disarida bırakarak yatırdım ve 5dk sonra kendisini uyandırdı.
Şimdi sizce bir süre daha kundai mı gitmeliyim
Yoksa 1 hafta boyunca böyle tek ek disarida yatirayim alışır mi bilemedim.
Böyle de uykusuz kalıyor hep içim ek vermiyor