ZeynepinAnnesiiiii canım yanlış anlama ama gurbetten dolayı eşine mesleğini bıraktırıyırsun , İstanbul işi olmuş olsaydı orasıda gurbet olacaktı sonuçta, bir de Kayseride olduğunu ve eşinin ailesinden başka kimseyi tanımadığını söylüyorsun oranında gurbette yaşamaktan farkı yoktur bence..Gerçekten senin adına çok üzülüyorum kuzenim de eşine mesleğini bıraktırdı zabıta gardiyan olursun diye ama 5 sene oldu hiç bir şey olamadı ve çok pişman. İnşaallah pişman olmazsın gerçekten seni düşündüğüm için yazıyorum çünkü bebek masrafı çok oluyor hakkınkzda hayırlısı olur inşaallah hayırlısıyla iş bulur eşin saglıcakla kal🍁