Nesrinveasaf bacım sen bebeğe bu zamana kadar neden su vermedin yazık mama içiyormuş içtiği kadar içsin sudan ne olacak bizim komşu yenidoğan hemşiresi o ben doğum yapınca sadece emse bile su ver organlarını geliştirir bide kaynamış su verin ama mesela çaydanlıkta su kaynıyor ya sonra dökmeyip soğuyunca bida kaynatıyoruz onu vermek yanlışmış çünkü su çok kaynarsa verimli mineraller ölüyormus