[silindi] çocukken en çok doktorculuk,öğretmencilik falan oynardım😅 sokağa cıktıgımızda ya da okul bahçesinde seksek,yakan top,hırsız-polis,yerden yüksek,ip atlama gibi oyunlar oynar çok da severdim.bebegim küçük tabi daha onunla bu oyunları oynayamıyoruz ama oynayabılecek yaşa geldıgınde tabiki öğretir ve oynatırım🙂