Bebeğim 1 aylık, anne sütüne takviye olarak aptamil mama kullanıyordum fakat gaz sancısı ve kabızlık çekince bir de Hipp denemek istedim. Fakat toz olarak degil de suyla karıştırınca acayip kötü bir kokusu var, resmen midem bulandı. Aptamil öyle kokmuyordu. Acaba normal mi, bu mama hep mi böyle? Kullanan annelere sormak istedim.