Denes canım ben 19 şubatta oldum ve mustasyonlu oldugum için 15 gün emziremedim süt sağdım annem biberonla verdi , doktorlar emzirin dedi ama riske girmek istemedim , emzirmeye başladım ilk gün biraz mızmızlandı ama sonra alıştı Allaha şükür emiyo bu arada henüz 1 ay 7 günlük bebeğim ve biberon da önemli ben avent kullanıyorum